20 Temmuz 2008 Pazar

ÇAN BELEDİYESİ OTOBÜS DURAĞI


"ALT YAZI"YI SİZ YAZIN...YORUM BIRAKIN...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

sandalyeyi Salih canan koymuştur.
Birazdan ticari bir taksiyle alıp eve görürecektir...

Eyup dedi ki...

Bu sandalye Belediyemizin siz değerli hemşehrilerimize ek bir hizmetidir.
Bu hizmet parasızdır.
Not: Eğer bir otobüs geçerse,lütfen Belediyemizin Otobüs İdaresine bildirmenizi rica ederiz.

Adsız dedi ki...

Sandalyeden nasihat: "Hey sabırsız yolcu; biraz gecikti diye otobüs nedir bu isyanın... geçte olsa kavuşursun elbet, varsa bir bekleyenin... Bana bak bana, şükret haline... ne ziyafetler verdim, kaç misafir ağırladım, gene de yaranamadım. Önce balkon; güneş, yağmur ve kar, sonra bahçe,çamuruda var... unutulmak hepsinden öte... Gene de şükür halime, benden bin beteri var... Kimse bakmazdı yüzüme, bağlanmasam durağa... Artık gelenim gidenim var..." Mehmet Sami

Adsız dedi ki...

Duraklardır gelişmişliğin simgesi,
köprüler,metrolar.
durak şehir planlamacıların işidir
ama nedense tam kavşağa konmuş
ayrıca bu mahallede kimse ıslanmıyor veya otobüs seferleri çok sık..
Ama birisi sandalyesini unutmuş